Parisi Yuhlama Kavga Çıkar!

Bilmeyen kalmadı Paris Hiltonun Türkiyeye geleceğini…Herkesin haberi vardır çünkü gündemde değişik ve renkli 🙂 bir vakaydı.Paris bugün itibariyle Türkiyeye ayak bastı ve basar basmaz hemencik de Amerikada olanlar gibi Türkiyede de bombayı patlatacağm der gibi ilk sinyalleride vermiş oldu sayın başka derdi olmayan değerli vatandaşlarıma :)…Hele bir bırakın nefes alsın canım bir yorgunluk kahvesi içsin ondan sonra ne edecekse kendisi eder zaten siz niye karışıyorsunuz ve ona onun fotoğraf makinesine güzel kareler veriyosunuz anlamış değilim neyse…Tamam güzel hoş bir bayan bunu kabul ediyorum ama daha teze bismillah derken 🙂 onu ya da gazetecileri bilmiyorum YUlamak pek yakışmadı size…Hele bunu da bırak ondan sonra kavga çıkarmak hiç yakışmadı…Maalesef üzülerek ta Erzurumdan izliyorum bu olanları biraz endişeyle karışık korkuyorum…Çünkü bizim millet nedense bazı şeyleri hiç ders almadan çok çabuk unutuyor.Şuanki Türkiye’nin bir yerlere doğru sürüklendiğini görmeleri için birazcık Paris Hilton vb. gibi aldatmacaları görmezden gelmeleri gerekiyor. Diyeceksiniz ya sen şimdi böyle diyorsunda yarın(artık bugün oldu :)) izlemezsen ben ne oliyim!:) Burdan söz verebilirim ki izlemeyeceğim çünkü yapacak daha iyi şeyler bulabileceğimi umut ediyorum o ana dek yaşarsam!

Şimdi bulaşıkları yıkayıp  uyumam lazım !Yarın 8:00-17:00 mesaisi var 🙂 
Saaliih Abii İyi Geceler :))Size de 
Etiketler: , , , , ,

Bir Yanıt Bırakın

