Twitterı Bloggera Gömün Güzellik Katsın

Twitter denen zamazingoyu kullanalı bir kaç ay olmasına rağmen herkes gibi ben de bayıldım bırakamadım.Bilen bilir bu twitterı sanal hayatımıza sokan şuan yazdığım bloggerı da hayatımıza sokan aynı adam.Twitterı çok sevmemin bence en güzel nedeni istediğim zaman canım sıkılsa telefona sarılıp hemen 140 karakterlik birşeyler yazıp bloğa yollamak…Özellikle de sıkıcı ders saatlerinde ya da sinirlendiğinizde içinizi boşaltmak istediğinizde…

Twitter hakkında çok şeyler yazıldı burda anlatmaya gerek yok sanırım Google amcana ya da Ekşisözlük dayına yaz illa birşeyler bulursun…Twitter nasıl görünür blogda? fikir sahibi olmak istersen kafanı biraz yukarı kaldır ve şuanda bulunuduğun bloğun😀 minicik blogcuk içi dolu turşucuk kısmına bak.Bu işte küçük bir blog görünümü veren Twitter oğlanı…Otopsiraporunun nasıl yaptığıma dair bir soru sordu ben de bunu blogda gösterim herkes faydalansın dedim 4-5 adımlık bir serüveni var bu işin :)Resimlerle anlatmaya çalışayım…
Öncelikle bunu yapmak istiyorsanız bir twitter hesabınızın olması gerekiyor.Bu işlemi buraya tıklayarak yapabilirsiniz.Kaydınızı yapıp bir kaç girdi girdikten sonra şimdi bunu bloğumuza gömme zamanı geldi..Resimlerin büyük hali için üstüne tıklayın!
1.Adım:Size ait twitter sayfanın en altına inin ve resimdeki görülen yere tıklayın

2.Adım:Açılan sayfada hangi blog sağlayacısı kullanıyorsanız ona tıklayın biz Bloggera tıklıyoruz yandaki kız da güzelmiş😀3.Adımda resimde anlatılmış herşey bakiniz😀 büyük hali içün üstüne tıklayın

3
Bloggera tıkladıktan sonra sizden kullanıcı adı ve şifrenizi isteyecektir giriş yaptıktan sonra tamama tıklayın alın sizi bloğunuz içindeki blogcuğunuz hemi de heryerde güncelleyebileceğiniz…Kolay gelsin her türlü sorunuzu sorabilirsiniz yorum kısmına byes….

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

