Linkin Park ve Yeni Videosu Given Up

Ne zaman Linkin Park hakkında birşey duysam çok heyecanlanırım yaptığı yeni şeyleri dikkatle takip ederim çünkü bilirim ki harika şeyler yaparlar.Biraz geç tanışsam da çok sıkı hayranı olduğum bir nu-metal grubu…beni bu grupla tanıştıran Nurettin arkadaşa da teşekkür ediyorum şimdi bunları okuyamayacak kadar yoğundur doktor adayımız :D.İyiki de tanıştırmış bir dinledim ki ya ben şimdiye kadar nasıl duymadım dedim kendi kendime tabii Türkiyenin Tv kültürüne saldırdım hemen :D…Size Linkin Parkdan bir kaç haber vereyim.Linkin Park şimdiye kadar hiç Türkiye gelmemiş ender gruplardandır epey bir hayran kitlesi olmasına rağmen düşünsenize doğunun Erzurumundan bile hayranı var :D…Artık Türkiye gelin diye forum sitelerinden o kadar imza toplandı anketler yapıldı haddi hesabı yok…Bunların hepsine katıldım ama ne çare bir türlü gelmiyordu o kadar da meşhur FOREVER LP yağcılığı da yapmamıza rağmen neyse LP haziranda Türkiyeye geliyor tam tarih 23 haziran diyorlar ama ortada daha birşey yok diyenler de var ama söylentisi bile insana hoş geliyor.Aslında beni bu gruba çeken bir yönü de ben hiphopın sözlerine rockın da müziğinden vazgeçemiyordum baktım ki bu harika adamlar ikisini de harmanlamış kendi usullerince işte budur dedim ve bağlandım hatta onlara bir blogda açtım kalmadım bu bloğa lpblog.net diye alan adı alıp yönlendirme bile yaptım ama fazla kaynak bulamadığımdan sürdüremedim ama anısı yetti bana.
İkinci haberim de hayranları ilk albümleri Meteoradan daha güzel bulamadıkları şahsen ben aynı fikirde değilim Minutes to Midnight albümündeki Given Up şarkısına güzel bir konser klibi çekmişler.Klib bundan önceki 3 klip gibi yine şahane olmuş bunlar klip çekmesini biliyorlar walla efektler harika zaten Chesterdaki şu boğaz harika tabii de konsere gelenler de harika olunca klipte harika olmuş.şu sloganı tekraar ettiriyorlar adama yine 😀 FOREVER LP
aşağıda Linkin Park sitesinden aşırmamıza izin verdikleri listeden videolarını izleyebilirsiniz İlk video yeni video zaten yazıyor

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

