Öss Başvurularında Yeni Komiklikler

Malumunuz Öss ve Yds başvuruları dün başladı herkese hayırlı olsun deyim bari…Aslında üniversitede iyi bir bölümde okuyorum ama yine de bu sene girmek istiyorum Össye özlediğimden değil aklımda başka şeyler var şimdilik kalsın onlar…Sabah haberlerden izledim bu sene başvurularda birkaç değişiklik yapmışlar…Bunlardan en komiğiyse artık klavuzda öğrenciden boy ve kilosunu da istiyorlar. İdeal kilomuzumu hesaplaycaklar bilmiyorum ama bunun asıl sebebi
yandaki gibi şişman arkadaşlara yardım etme ihtiyacı.Arkadaşın vücut ölçülerine göre önceden sıra hazırlayacaklarmış.Devletin bu güzel ve ince davranışına bakarmısınız!..:D.Ama bizim herşeyi düşünen devletimiz şunu pek ala düşünememiş.Ya demiyor zaten biz bu Össyle yandaki gibi bir arkadaşı sınav zamanına kadar zaten erittiriz o gobeği😀.Diğer değişik de sınavın ücretini randevu saatinden önce yatırabilirsiniz.Daha önce hatırıma göre 2 hafta önceden yatırıyordular.Öss girdiğim zaman randevu almıyorduk bu sene alacağım çok heyecanlandım şimdiden…:DVe de en son şunu söyleyeyim önceden açıklandığı gibi türbanlılar maalesef türbanlarını (bu konu hakkında bir otbüs anımı yakkında anlatırım) çıkarıp vesikalık çekecekler.Hevesler artık başka sefere kaldı bu konu hakkında susma karırımı sonuna kadar kullanıyorum(avukatımı arayın😀 ).Öss girecek tüm rakiplerime😀 şimdiden başarılar kolay gelsin size Nilin 18 şarkısını göderimde ben daha 18im diye haykırın içinizden sakın dışa vurmayın bu aralar ortam zaten gergin.
dipden not:Wolkan abi bloğa fazla yazar almakla kalitesi düşmesin sonra burası gibi geyik olmasın orası da😀.

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

