Alan adım hayırlı olsun

Gün itibariyle alan adımı aldım baya bi sevinçliyim.Aslında alan adımı seçerken hem kullandığım blog servisi hem de ismimin ortaklığını kullandım ve bloggErdal doğdu.Akılda kalması da benim için önemliydi.Esasında önceleri Blogcuda yazıyordum ve 2 yılı aşkın sürede yazıyordum ama 2007 nin kötü bir ayında ayının biri bloğumu çaldı.Neyse düşündükçe aklıma kötü laflar geliyor kapatalım.Bu arada benimle aynı kaderi paylaşan Gürkan Biçere de gemiş olsun.Bu insan hayvanları durmazlar.Blogger daha güvenli biraz diye buna yöneldim WordPress açacak da ne alt yapım ne alt yatırımım vardı.Artık blogosferde ben de birşeyler karalarım ama şunu söyleyeyim bu atmosferde çok kişi var.En iyisi de bu
Dipnot:Bu arada header yerim boş bağış yapmak isteyenlere duyrulur..:D(geçici birşeyler koyarız artık )

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

