Stage6 Kapatıldı İnanmıyorum

Sabah sabah Stage6 ya baktığımda çalışmadığı gördüm.Gerçekten şok oldum…Zaten beni karşılayan Tomun yazısı 28 Şubatta kapatıyoruz demek oldu.Yazıda kapatma kararının nedeninin DivX‘in asıl amacı olan DivX’i her video oynatma cihazına yayma hedefine ağırlık verme isteği, ve Stage6’in maddi olarak buna engel olduğu söyleniyor. Stage6’in öngördüklerinden çok daha hızlı büyüdüğünü(çok doğru)Yazıda kapatma kararının nedeninin DivX’in asıl amacı olan DivX’i her video oynatma cihazına yayma hedefine ağırlık verme isteği, ve Stage6’in maddi olarak buna engel olduğu söyleniyor. Stage6’in öngördüklerinden çok daha hızlı büyüdüğünü belirten blog yazısında, ayrıca Stage6’i başka bir firmaya satmanın yanısıra DivX’ten ayırıp farklı bir firma olarak açmayı da düşündüklerini, fakat iki alternatif için de başarılı bir sonuçla ortaya çıkamadıklarını yazıyor belirten blog yazısında, ayrıca Stage6’i başka bir firmaya satmanın yanısıra DivX’ten ayırıp farklı bir firma olarak açmayı da düşündüklerini, fakat iki alternatif için de başarılı bir sonuçla ortaya çıkamadıklarını yazıyor. o kadar yoğunmuş ki Stage6 artık bakılamaz hale gelmiş.Aslında Youtube dan daha kaliteli ama daha az video içeriyordu ama sonuçta kaliteli olunca videoların boyutu yüksek oldu ve bunun önüne geçemediler.Bu 28 şubatta kapanıyoruz yazısını ben 29 şubatta okudum ama hala site hizmet veriyordu ve bunun bir şaka olduğunu düşündüm.Bugün baktığımda şaka değil gerçekti ve bu benim moralimi tarumar eden bu zamanlardaki en berbat gerçek oldu.Özellikle harika anmisyonların paylaşıldığı bir ortam olması beni çok sevindiriyordu.Ama alternatif olarak artık video123 ü kullanacağım Hollandada yayın yapıyor ve baya da bir zengin arşivi var dil fazla problem olmuyor😀 tavsiye ederim ….Stage6 nın kapanmasının bir sonucuda bunun üzerinden yayın yapan binlerce (abartı değil)site,forumun can damarı kesildi walla yazık oldu😀.Bu arada beğeniyle takip ettiğim Teknosohbet in şekli şemali değişimiş çok yakışmış derim eskisi baya bir kült kalıyordu.Bir de son olarakdan blogçulara bir araya getiren Yahoo nun korumalığındaki Mybloglog da değişiklik girin görün derim😀 herkese kolay gele

Etiketler: , ,

Bir Cevap Yazın

