Bu Adam İçinden Su Üretiyor!

Malumunuz Youtube bir açılıp bir kapandığı için her Türkiyeli gibi alternatif arayışına çıkmak lazım.Bunun için hiç de takılmadığım (fazla Türkçe video yok ondan) Yahoo nun video hizmetine başvurdum. Günün Populer videolarına bir göz atayım çünkü video arayacak bir kelime aklıma gelmedi bir türlü kafam durmuştu 😀
The Human water fountain diye bir video en çok izlenenmiş merak ettim baktım.Bir büyük pet su içtikten sonra o suyun hepsini geri çıkarmaz mı şaşırdım walla.yazının devamında videoyu izledğinizde tabi siz çok dikkatli izlersiniz bu bir yerden birşeyler yapıyor diye ama
ben dikkatli izledim iki üç defa yok walla.Adı Winston olan bu adama ihsan-ı ilahi denilir böyle bir yetenek verilmiş orda biri bişeyler kaydeediyor ama ne için anlamadım.
neyse alın size sucu adam
Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

