Erzurum’dan Harika Bir Hizmet! Teşekkürler


Erzurum belediyesinden harika bir hizmet başlatmış.Bilir misiniz bilmem ama ben söyleyeyim Üniversite kış olmpiyatları 2011 de Erzurum da yapılacak ve Erzurum kolları sıvamış.Universiade 2011 için hazırlanmış videoya izlemek için buraya tıklayabilirsiniz.Dünyanın dört bir tarafından gelecek yabancılarla iletişim kurmak amacıyla 1000 kişiye bedava interaktif İngilizce eğitim kampanyası düzenlemiş.Ben de bunlardan biriyim😀
Neyse ingilizce ders ortamının olduğu siteye baktım gayet güzel profesyonelce hazırlanmış.Eğitim sonunda size harika bir sertifika veriliyor.Erzurumda yaşamak çok sğuk😀 ama yine de bazen böyle hizmetler insanın içini ısıtıyor.Teşekkürlerimi sunuyorum.
Nasıl katıldığını merak edenler benimle iletişime geçebilirler.
size Erzurumla ilgili bir videoyla elveda diyorum.Malumunuz Yotube kapatıldığından farklı alternatifler kullanıyoruz.(ama buraya yada buraya yada buraya tıklayarak yine de girebilirsiniz :)Yasaklar çiğnenmek için vardır.Şimdilik bu video sitesini kullanalım derim:D
Güle güle

Erzurum
Uploaded by sayit

Etiketler: ,

Bir Cevap Yazın

